Home » בלוג » דיור מוגן לדתיים

דיור מוגן לדתיים

תיאור

דיור מוגן לציבור הדתי לאומי מספק דירות מרווחות ושפע של פעילויות מלאות משמעות בהתאמה לאורח החיים הדתי. פנו אלינו לשיחת ייעוץ והכוונה ללא תשלום – Nursing Home  

דיור מוגן לדתיים

אוכלוסיית הגיל השלישי בישראל הולכת וגדלה, וכמדינה שבה תוחלת החיים היא מהגבוהות בעולם אחוז המבוגרים באוכלוסייה ימשיך לעלות.

שנות הפרישה המתארכות דורשות מענה איכותי והפתרון לכך הוא מסגרת דיור מוגן. עם התפתחות תרבות הדיור המוגן בישראל הוקמו גם בתי דיור מוגן לדתיים שמאפשרים לדיירים להמשיך לנהל אורח חיים עצמאי על פי סגנון חייהם, תוך שמירה על הצביון הדתי החשוב להם כל כך.

כן, גם הציבור הדתי-לאומי יכול ליהנות מסגנון חיים מפנק, מלא משמעות, מבלי לוותר על שמירת תורה ומצוות. 

מה זה דיור מוגן לדתיים?

אין הבדלים רבים בין דיור מוגן ״רגיל״ לבין דיור מוגן לדתיים. מסגרות דיור מוגן דתי מציעות את אותה רמת חיים גבוהה לבני הגיל השלישי שומרי דת ומסורת, עם דירות מצוידות ומאובזרות היטב, פרטיות כמובן, בגדלים שונים החל מדירות סטודיו ועד דירות פנטהאוז מרווחות, ודירות עם מרפסות או דירות גן עם חצר פרטית. 

דיור מוגן לציבור הדתי לאומי מספק את כל השירותים שאתם מצפים לקבל במסגרת יוקרתית: חדר כושר ובריכת שחייה, חוגים במגוון תחומים, מרכזי תרבות, אולמות להרצאות בנושאים אקטואליים ובנושאי דת, מופעים, מסעדות וחדרי אוכל כשרים, והכל טובל בשטחים ירוקים ושטחים ציבוריים מפוארים. והנה עוד כמה מאפיינים ייחודיים שקיימים בעיקר במסגרות דיור מוגן דתי:

שירותי דת: כל דיור מוגן בישראל מפעיל בתי כנסת, אך אלה פעילים בעיקר בסופי שבוע ובחגים. דיור מוגן דתי מפעיל את בית הכנסת המקומי מדי יום עם רב קבוע, ולא צריך לדאוג להשלמת מניין. בבית הכנסת מקיימים גם מפגשי לימודי דת ותורה, חגיגות חגי ישראל, ובחלקם בתיאום מראש אפשר גם לחגוג בר מצווה לנכדים. 

חברה וקהילה: דיור מוגן דתי לאומי או דיור מוגן חרדי מספקים לדיירות ולדיירים תכנים שמותאמים לאורחות חייהם ולתחומי העניין שלהם. חלק מהפעילויות נעשות בהפרדה על פי קהל היעד ולפי הכללים שמתאימים עבור הציבור הדתי. לוח פעילויות החברה והתרבות מלא ומגוון ולא מבייש אף בית דיור מוגן אחר, רק שהכל נעשה בהתאמה ובחשיבה על אופיים של דיירי הבית. 

כשרות מחמירה: בתי קפה, קפיטריות ומסעדות בבתי דיור מוגן פועלים בכשרות הרבנות המקומית. אולם בציבור הדתי יש דרישות לכשרויות שונות מחמירות יותר, כמו למשל בד״ץ מסוים, כשרות מהדרין, ודרישות נוספות. לכן דיור מוגן דתי מספק מענה גם לצרכי הכשרות במסעדות ובבתי הקפה במתחם.

דבר נוסף שחשוב לציבור הדתי הוא אורח חיים כשר במתחם כולו. בדיור מוגן רגיל תיתכן הכנסת חמץ למתחם בפסח, או מזונות לא כשרים משום שמדובר בדירות פרטיות והדיירים מנהלים אורח חיים על פי השקפת עולמם. דיור מוגן לציבור הדתי לאומי או דיור מוגן חרדי מבטיח כי כל הדיירים מקפידים על חוקי הכשרות גם בדירותיהם הפרטיות. 

מגורים בסביבה דתית: בירושלים פעלים מספר בתי דיור מוגן לציבור הדתי לאומי, אך גם בתל אביב ניתן למצוא דיורים מוגנים דתיים בקרבת בתי כנסת. היתרון בדיור מוגן דתי בסביבת מגורים בעלת צביון דתי הוא הקרבה לשירותי דת עירוניים, מקוואות, בתי כנסת עדתיים, קרבה לחנויות שמספקות מוצרים לציבור הדתי, ויתרונות נוספים. 

דיור מוגן דתי בירושלים

ירושלים היא משכנם של מספר בתי דיור מוגן לדתיים. הבתים פזורים בין השכונות השונות של העיר, בקרבת המקומות הקדושים, עם הנוף המרהיב של הבירה ששום דבר לא משתווה אליו. בתי דיור מוגן בירושלים לדתיים שוכנים בשכונת גאולה, שכונת הבקעה, הגבעה הצרפתית ורמת אשכול.

יש כאן הכל החל מדירות קטנות גדול סטודיו או חדר וחצי, דרך דירות בגודל שני חדרים או שני חדרים וחצי, ועד דירות גדולות בגודל שלושה חדרים ומעלה. חלק מהדירות מגיעות עם מרפסת שממנה אפשר לצפות על הנוף ההררי, ויש גם דירות יוקרתיות, פנטהאוזים מפנקים, ודירות גן מרווחות. 

דיור מוגן דתי בתל אביב

רבים תופסים את תל אביב כעיר שרחוקה מאוד מהדת, אך ההיפך הוא הנכון. תל אביב היא עיר שמתאימה לכולם, חילונים ודתיים כאחד, אוכלוסיות שונות שחיות זו לצד זו בכבוד הדדי.

אולי תתפלאו לשמוע, אבל בעיר פועלים יותר מ-300 בתי כנסת מכל העדות ועבור כל המגזרים – מסורתיים, דתיים-לאומיים, וחרדים. דיור מוגן דתי בתל אביב פועל בשכונת יד אליהו או בצפון הישן והיוקרתי, עם דירות סטודיו ודירות שני חדרים מרווחות, דירות עם מרפסת, ושטחים ציבוריים מפוארים. 

דיור מוגן לדתיים במרכז

בבני ברק פועל דיור מוגן לחרדים שמתאים לאורח החיים של תושבי העיר החרדית ברובה. בנוסף על הדיור המוגן פועל גם מחלקת החלמה לדיירים לאחר אשפוז וכן מחלקה לתשושים, דיירות ודיירים שזקוקים לעזרה מסוימת. אפשרויות דיור מוגן לדתיים במרכז כוללות דירות פרטיות במפרטים שונים, וניתן גם לגור בדירה משותפת עם דיירים אחרים. 

אם אתם מחפשים פתרונות דיור מוגן לדתיים, דיור מוגן חרדי או דיור מוגן לציבור הדתי לאומי, יש מגוון אפשרויות במרכז, בתל אביב, ובירושלים. צוות הייעוץ שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם מידע נוסף כדי להתאים את המקום הנכון עבורכם לקראת הפרק הבא שלכם.

שירות הייעוץ וההכוונה שלנו ניתן בחינם, ללא כל תשלום מצדכם. 

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-5669453

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר